Pysähdy brändiisi™ – Retki
Yksilömentorointi, joka vie sinut retkelle tutustumaan omaan, aitoon brändiisi.
Aito brändi on meidän yksinyrittäjien elinehto. Tiedätkö, miksi?
- Sinun oma persoonasi on sinun tärkeimpiä kilpailuvaltteja ja erottautumiskeinoja.
- Ihminen ostaa aina ihmiseltä ja siksi persoonasi täytyy tulla esille markkinoinnissa.
- Aito brändi tukee sitä, mitä sinä olet, eikä sinun tarvitse ylläpitää mitään päälle liimattua roolia.
- Aidon brändin kautta sinun on helppo tuottaa itsesi näköistä markkinointiviestintää, joka saa unelma-asiakkaasi tuntemaan, että sinä olet Se Oikea juuri hänelle.
Milloin sinä olet viimeksi pysähtynyt tarkastelemaan omaa brändiäsi?
Lähde nyt retkelle omaan brändiisi ja opi tuntemaan se läpikotaisin. Lupaan, että mentoroinnin jälkeen osaat tuoda brändiäsi esille selkeästi, johdonmukaisesti ja vaivattomasti, mutta kuitenkin suunnitelmallisesti ja tuloksellisesti.
Varaa nyt aika maksuttomaan 45 min tutustumiseen. Tutustutaan ja pohditaan, kuinka voin parhaiten olla sinulle avuksi.

Pysähdy brändiisi™ – Retki
- Lähde retkelle ja tutustu omaan, aitoon brändiisi.
- 4 viikon henkilökohtainen mentorointi oman brändisi kirkastamiseen, jotta markkinoinnistasi tulee vaivatonta, mutta tehokasta.
- Aloitustapaaminen, 60 min – kartoitetaan brändisi ja markkinointisi nykytilannetta ja katsotaan, minkälaisia steppejä käydään jatkossa läpi.
- Välitsekki 2 vko jälkeen, 60 min – mihin ollaan päästy ja mihin suuntaan lähdetään kulkemaan seuraavaksi.
- Lopputsekki ja jatkostepit 4 vko jälkeen, 60 min – missä nyt ollaan ja millaisilla stepeillä jatkat matkaasi eteenpäin.
- Viestituki sähköpostitse ja WhatsApp:ssa
- Hinta 470 € (+ alv)
- Maksu laskulla 1 tai 2 erässä (korottomasti ja kuluttomasti)
Millaisia asioita Retkellä voidaan käydä läpi?
Pysähdy brändiisi™ -Retki on henkilökohtainen mentorointi, joka sopii sinulle silloin, kun tiedät tarvitsevasi rinnalla kulkijaa, tukea, tsempparia, eteenpäin tuuppaajaa, olkapäätä ja apukäsiä, jotta pääset varmasti omassa työssäsi eteenpäin.
Se sopii oikein hyvin myös jonkin hieman laajemman kokonaisuuden läpikäyntiin, kuten esim.
- Brändin ytimen kirkastaminen – Mistä sinun brändissäsi oikeastaan on kyse ja millaisten asioiden päälle brändisi lähtee rakentumaan?
- Brändin ulkoasun hiominen – Tukeeko brändisi ulkoasu sitä, mitä brändisi sisimmässään on? Näyttääkö brändisi siltä, miltä sen kuuluukin näyttää, jotta se voi puhutella oikeita ihmisiä?
- Somemarkkinoinnin suunnittelu – Kanavien valinta, profiilien optimointi, sisältösuunnitelma.
- Sähköpostimarkkinoinnin aloittaminen tai kehittäminen – Sopivan ohjelman käyttöönotto, liidimagneetin (liittymislahjan) suunnittelu ja toteuttaminen, uutiskirjeen markkinointi ja sähköpostimarkkinoinnin toteuttaminen.
- Verkkosivuston sisältöjen kehittäminen
- Omien markkinoinnin toimenpiteiden priorisointi ja suunnitelmassa pysyminen
Asiakkaiden palautteita:


